HTML

virágküldés, virágküldő szolgálat

Virágküldés Magyarország teljes területére, virágcsokrok, történetek, virágápolás.

Friss topikok

Virágküldés Budapesten

Virágküldés - Virágműhely

2012.03.14. 11:18 banszkigabor

Reklamáció - hiba a virágküldésben

Igen, sajnos nálunk is előfordulnak hibák. Nehéz erről írni, hiszen az ember azt szeretné, ha cége úgy működne, hogy soha ne érjék kudarcok. Sem őt, sem az ügyfeleket. Mert az nagyon jó dolog, ha sok-sok száz hálás levelet kapunk, de 1-2 jogos vagy kevésbé jogos reklamáció nagyon le tudja törni az embert.

Sok időt és pénzt fordítunk arra, hogy kiküszöböljük a hiba lehetőségét. A hibák általában a nagy virágos ünnepeken fordulnak elő, mint a Valentin nap, Nőnap, Anyák napja, amikor százszámra dőlnek be a megrendelések. Nem is ez a probléma, hanem amikor a kiszállítás napján érkezik be a megrendelés, tehát az ünnep napján rendel az ügyfél, azonnali kiszállítással. Ekkor szoktunk a legtöbbet hibázni. Ezt elkerülendő, amit a vásárlónk megtehet, az előrendelés, amiről egy másik blogunkon írtunk. részletek itt >>> Amit mi tehetünk, az a nagyobb figyelem, és a megrendelések még pontosabb nyomon követése, amit el is határoztunk.

Általában reklamációs forrás szokott lenni, ha a virágüzlet kiszállítás előtt felhívja a címzettet, hogy "mikor lesz otthon a kedves címzett, mert virágot szeretne átadni". Ezt a gyakorlatot megszüntettük, mert elrontja a meglepetést, illetve külön fel lehet a figyelmünket hívni arra, hogy "ne áruljuk el, mert meglepetés lesz". Ehhez azonban hozzá tartozik, hogy az emberek sajnos joggal nagyon gyanakvóak. Volt már nem egyszer, hogy a virágfutárunkat rendőrök fogadták a címzett helyett, mert a címzett kihívta, félt. Aki már járt így, nyilván szeretné elkerülni ezt a szituációt. Itt elég nehéz igazságot tenni.

További reklamáció forrás szokott lenni, amikor valaki 10 vagy 20 szál tulipánt rendel. Majd jön a reklamáció, hogy elhervadt. 10 szál tulipánból nem lesz 20 szál rózsa...legfeljebb ha én "kötöm" "PhotoShop-pal". A tulipán gyönyörű szép virág, de gyorsan elvirágzik, lekókad, főleg a meleg szobában, tavasz elején, amikor még fűtünk, és még csak import növények kaphatóak. Nem bírják 3-4 napnál tovább sajnos. Ettől függetlenül például én nagyon szeretem, és tavasz elején minden héten telepakolom otthon az egyik vázát, aztán 4 nap után kuka, de addig lelket melengetően gyönyörű! Tehát nem kell félni a tulipántól, egyszerűen ilyen.

Aki akar, talál hibát. Kedvenc reklamációm, amikor az üdvözlő kártyát reklamálják meg. Azt hiszem, ennél nagyobb hiba ne legyen.

Szóval hibák vannak. Jogosak, jogtalanok, ezt felvállaljuk, de dolgozunk rajta, hogy az egyébként is nagyon alacsony számú hibahatár még alacsonyabb szintre essen.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://viragkuldoszolgalat.blog.hu/api/trackback/id/tr434316138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása